Facebook

YT

Twitter

Instagram

Teatr Polski we Wrocławiu, dyrektor Cezary Morawski

Teatr Polski we Wrocławiu zatrudni kierownika działu marketingu

Teatr Polski we Wrocławiu poszukuje Kandydatki/Kandydata na stanowisko

Kierownika działu marketingu

Do zadań na stanowisku należą:

  • 1. nadzór nad terminową i prawidłową realizacją zadań działu w zakresie:
    a) kształtowania pozytywnego wizerunku Teatru, m.in. przez budowanie relacji oraz skuteczną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną,
    b) prowadzenia badań marketingowych, pozwalających zidentyfikować potrzeby i oczekiwania widzów w celu przygotowania optymalnej oferty repertuarowej i okołorepertuarowej, zgodnej z celami Teatru Polskiego we Wrocławiu,
    c) skutecznych działań sprzedażowych, w tym:
    – doskonalenie i wprowadzanie nowych form i technik pozyskiwania widzów,
    – przygotowywanie projektów cenników na bilety oraz cen za wynajem i obsługę imprez obcych,
    – planowanie wpływów Teatru z tytułu sprzedaży biletów,
    d) opracowania i nadzoru nad Systemem Identyfikacji Wizualnej Teatru,
    e) działań promocyjnych i reklamowych wszelkich działań artystycznych i okołorepertuarowych Teatru, w tym:
    – doskonalenie i wprowadzanie skutecznych form i technik promocyjnych i reklamowych,
    – projektowanie i druk materiałów reklamowych i promocyjnych, w tym repertuarów, programów, afiszy etc.,
    – działania związane z wystrojem reklamowym w mieście,
    f) opracowania propozycji i nadzoru nad wystrojem i estetyką budynków i wnętrz Teatru w zakresie podniesienia i utrzymania właściwej estetyki oraz nadania im reprezentacyjnego charakteru,
    g) pozyskiwania klientów i sponsorów,
    h) administrowania witrynami internetowymi wraz z tworzeniem i dodawaniem nowych treści, w tym stroną BIP,
    i) administrowania kontami Teatru na portalach społecznościowych,
    j) organizacji i nadzoru nad prawidłową pracą kas biletowych oraz obsługą widowni,
    k) organizacji imprez i projektów specjalnych.
  • 2. prawidłowa organizacja działu marketingu, umożliwiająca skuteczną realizację zadań.
  • 3. efektywne zarządzanie wieloosobowym zespołem i rozwój podległych pracowników.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, kierunek marketing, zarządzanie lub pokrewne;
  • doświadczenie w realizacji zadań na podobnym stanowisku, w tym kierowniczym min. 2 lata (mile widziane w instytucji kultury);
  • umiejętności związane z zarządzaniem zespołem pracowników;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość drugiego języka obcego;
  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
  • doświadczenia w zakresie planowania promocji, a także skutecznego realizowania akcji marketingowych i sprzedaży;
  • doświadczenie w koordynacji i zarządzaniu projektami;
  • zorientowanie na cel oraz skuteczność w działaniu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres:

Teatr Polski – kadry
ul. Zapolskiej 3
50-032 Wrocław

lub:

jolanta [dot] klier [at] teatrpolski [dot] wroc [dot] pl

Kontakt:

  • (+48) 71 316 07 12

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych, Dz. Ust. nr 133, poz. 883).