- Teatr prowadzi rezerwację biletów w formie:
telefonicznej pod numerem:
(+48) 71 316 07 80 – Kasa Teatru – czynna, zgodnie z bieżącymi komunikatami, zamieszczonymi na stronie Teatru, w zakładce „Aktualności”, dział marketingu (+48) 71 316 07 75 oraz mailowo: rezerwacje@teatrpolski.wroc.pl - W przypadku rezerwacji biletów za pośrednictwem skrzynki mailowej, nie ma możliwości wyboru miejsc.
- W przypadku zbiorczego telefonicznego zamówienia, tj. powyżej 10 biletów, Widz zobowiązany jest do potwierdzenia dokonanej rezerwacji na adres e-mail:
rezerwacje@teatrpolski.wroc.pl oraz do opłacenia zarezerwowanych biletów przelewem lub wykupienia ich w Kasie Teatru (uzgodnione przy rezerwacji), w wyznaczonym terminie. Odbiór biletów opłaconych przelewem, możliwy jest tylko na podstawie potwierdzenia przelewu i najpóźniej na pół godziny przed spektaklem\ - Zarezerwowane bilety należy wykupić w wyznaczonym terminie. W przypadku ich niewykupienia, po upływie wskazanego terminu zostaną one automatycznie anulowane, a miejsca udostępnione do ponownej sprzedaży.
- Rezerwacja (mailowa i telefoniczna) biletów indywidualnych (do 10 osób) na dany spektakl kończy się na 3 dni robocze przed datą tego wydarzenia, a biletów grupowych (od 11 osób) najpóźniej na 6 dni roboczych.
- Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom do 26 roku życia, emerytom i rencistom. Opiekunowi osoby niepełnosprawnej, poruszającej się wraz z opiekunem, Teatr przydziela jedno miejsce, w cenie już zakupionego przez osobę niepełnosprawną biletu.
- Uprawnienia do korzystania z ulg są sprawdzane przez Obsługę Widza przed wejściem do Teatru.