Drodzy widzowie,
w związku z drugą falą pandemii i podjęciem zdecydowanych kroków mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, Rządowy Zespół Zarządzania Kryzysowego podjął decyzję o czasowym zamknięciu instytucji kultury dla publiczności do 27 grudnia 2020 r.
W związku z powyższym rozporządzeniem uprzejmie informujemy, że do 27 grudnia br. wszystkie spektakle z repertuaru naszego Teatru zostają odwołane.
Informujemy, że należność za bilety zakupione on-line, bądź opłacone przelewem, będzie zwracana w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Teatr wiadomości na adres e-mail: zwroty@teatrpolski.wroc.pl
Zwroty za zakupione przez Państwa bilety na odwołane z powodu pandemii spektakle są możliwe tylko do dnia 31 grudnia 2020 r.
W treści wiadomości prosimy o podanie następujących informacji:
W przypadku zakupu online prosimy dodatkowo o przesłanie biletów i dowodu zakupu, które otrzymali Państwo w załącznikach, w formacie PDF.
Informujemy, że istnieje możliwość zwrotu należności za bilety zakupione w kasach, na Państwa numer konta. W tej sytuacji prosimy o przesłanie skanu lub zdjęcia biletów oraz dowodu zakupu na adres e-mail: zwroty@teatrpolski.wroc.pl
W treści wiadomości prosimy o podanie takich informacji jak:
Należność za bilety będzie zwracana w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Teatr wiadomości.
UWAGA! Kasa teatru przy ul. G. Zapolskiej 3 (przy Dużej Scenie im. J. Grzegorzewskiego) zostanie otwarta dla Państwa w dniu 16 grudnia (w środę) w godz. od 15:00 do 19.00 oraz w dniu 18 grudnia (w piątek) w godz. od 15:00 do 19.00.
W pozostałe dni Kasa pozostanie nadal zamknięta.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. 518 290 430, od wtorku do soboty w godz. od 11:00-14:00 i od 15:00-19:00.
Przepraszamy Państwa za zaistniałe utrudnienia.
Kierownik Działu Marketingu
Liliana Kiekis – Kozica