Kariera

Teatr Polski we Wrocławiu prowadzi nabór na stanowiska:

PRACOWNIK OBSŁUGI PŁACOWEJ


WYMAGANIA:

  1. Wykształcenie licencjat lub wyższe magisterskie.
  2. Chęć do pracy i zaangażowanie.
  3. Znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excel.
  4. Samodzielność i odpowiedzialność.
  5. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista.
  6. Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.
  7. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
  8. Istnieje możliwość przyuczenia do zajmowanego stanowiska pod warunkiem zaangażowania i chęci do pracy kandydata.

DODATKOWE ATUTY:

  1. Wiedza merytoryczna i doświadczenie praktyczne z zakresu płac.
  2. Znajomość zagadnień z zakresu naliczania kosztów uzyskania przychodów.
  3. Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
  4. Znajomość programu Płatnik.
  5. Praktyczne doświadczenie w zakresie umiejętności naliczania i sporządzania list płac.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  1. Rozliczenie umów zleceń i umów o dzieło, sprawdzanie rachunków pod względem formalno–rachunkowym.
  2. Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego.
  3. Przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników.
  4. Sporządzanie deklaracji GUS.
  5. Rozliczanie czasu pracy pracowników i zleceniobiorców.
  6. Sporządzanie list plac do wynagrodzeń osobowych stałych i zmiennych.
  7. Obsługa programu Płatnik.
  8. Sporządzenie deklaracji ZUS.
  9. Współpraca z komornikami, syndykami oraz urzędami.
  10. Wsparcie komórki w codziennych obowiązkach.

OFERUJEMY:

  1. Stabilną pracę.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenie w szkoleniach.
  3. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  4. Przyjazną atmosferę pracy.
  5. Bonusy z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności, np. referencje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą mailową na adres: sekretariat@teatrpolski.wroc.pl z dopiskiem „Pracownik obsługi płacowej” do dnia 6.07.2020. Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

____________________________________________________

SPECJALISTA DS. REKLAMY I PROMOCJI

 

WYMAGANIA:

  1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Reklama, Dziennikarstwo).
  2. roczne doświadczenie zawodowe w obszarze reklamy, marketingu online.
  3. Umiejętność sprawnego pisania tekstów, tzw. „lekkie pióro”.
  4. Dobra znajomość kanałów komunikacji social media, w tym: Facebook, Instagram, YouTube.
  5. Znajomość programów graficznych na potrzeby tworzenia grafik (m.in. do mediów społecznościowych).
  6. Znajomość narzędzi analitycznych.
  7. Dobra znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego.
  8. Bardzo dobra znajomość MS Office.
  9. Umiejętność pracy pod presją czasu, dynamika i kreatywność.
  10. Zorientowania na cel oraz skuteczności w działaniu.
  11. Komunikatywność, skrupulatność i umiejętność pracy w zespole.
  12. Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  1. Prowadzenie i administrowanie kontami Teatru na portalach społecznościowych (w tym: m.in. moderowanie grup dyskusyjnych i komentarzy, budowanie interakcji z użytkownikami; tworzenie treści postów na potrzeby portali społecznościowych Teatru oraz ich publikowanie, odpowiadanie na pytania / komentarze).
  2. Administrowanie stroną internetową Teatru, jej aktualizowanie, wprowadzenie nowych funkcjonalności.
  3. Przygotowywanie tekstów na potrzeby strony internetowej i materiałów promocyjnych Teatru.
  4. Przygotowywanie w programach graficznych materiałów promocyjnych Teatru (banery, newslettery, oferty, grafiki do mediów społecznościowych i in.), obróbka graficzna zdjęć (kadrowanie, zmniejszanie, itp.).
  5. Udział w opracowywaniu strategii działań kampanii promocyjnych i reklamowych premier, spektakli repertuarowych i innych wydarzeń odbywających się w Teatrze w oparciu o identyfikację grupy docelowej; realizacja przyjętych planów oraz mierzenie ich efektywności, analiza wyników i proponowanie działań optymalizujących oczekiwane efekty.
  6. Planowanie, realizacja/koordynacja działań promocyjnych, reklamowych i wydawniczych, sporządzanie dla nich kosztorysów i harmonogramów oraz nadzór nad ich terminową realizacją, zgodnie z zatwierdzonym planem przez Kierownika Działu.
  7. Współpraca z grafikami (w tym m.in. nadzór nad ich pracą), drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi firmami w zakresie realizacji zadań promocyjno-reklamowych i wydawniczych; dostarczanie im niezbędnych materiałów do wykonania danego zlecenia (m.in. treści, zdjęcia, logotypy i in.), nadzór nad ich pracą i terminowym oddaniem dzieła.
  8. Sprzedaż powierzchni/usług reklamowych Teatru (z wyłączeniem scen).
  9. Pozyskiwanie nowych form i miejsc na potrzeby promocji Teatru, współpraca z firmami w zakresie płatnej i barterowej promocji i reklamy Teatru.
  10. Realizacja/koordynacja niestandardowych działań reklamowych i promocyjnych (m.in. ambient marketing).
  11. Produkcja materiałów reklamowych Teatru (roll-upy, gadżety i in.) oraz wybór i realizacja ekspozytorów, prezenterów, stendów i in. na potrzeby afiszy, ulotek i in.
  12. Dbanie o aktualność prezentowanych materiałów reklamowych Teatru (w budynkach Teatru – trzy sceny, jak i poza siedzibą – gabloty, pasaże, słupy reklamowe itp.).
  13. Archiwizacja gotowych projektów graficznych, dokumentacji materiałów reklamowych i zdjęć; przekazywanie wydrukowanych materiałów wraz z ich wykazem do Archiwum Teatru oraz archiwizacja dokumentów w formie papierowej i elektronicznej, związanych z realizacją zadania.
  14. Pełnienie dyżurów na wybranych spektaklach repertuarowych Teatru w terminach ustalonych z Kierownikiem Działu.

OFERUJEMY:

  1. Stabilną pracę.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenie w szkoleniach.
  3. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  4. Przyjazną atmosferę pracy.
  5. Bonusy z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności, np. referencje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą mailową na adres: sekretariat@teatrpolski.wroc.pl z dopiskiem „Specjalista ds. Reklamy i Promocji” do dnia 10.07.2020. Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

____________________________________________________

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU


WYMAGANIA:

  1. Wykształcenie min. średnie.
  2. Biegła obsługa komputera (pakietu office), urządzeń biurowych.
  3. Mile widziana doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego.
  4. Dobra organizacja pracy.
  5. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  6. Samodzielność, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność.
  7. Zorientowanie na cel oraz skuteczność w działaniu.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  1. Koordynacja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej (przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdzielanie i wysyłanie).
  2. Przygotowywanie i przekazywanie korespondencji do dekretacji Dyrektora.
  3. Redagowanie pism na potrzeby Dyrekcji.
  4. Prowadzenie rejestrów: korespondencji przychodzącej/wychodzącej, delegacji, regulacji wewnętrznych, umów, upoważnień i pełnomocnictw oraz skarg i wniosków wraz ze sprawozdawczością w tym zakresie.
  5. Komunikowanie, przechowywanie i archiwizacja regulacji wewnętrznych obowiązujących w Teatrze.
  6. Wystawianie delegacji krajowych Pracownikom.
  7. Prowadzenie na potrzeby Teatru prenumeraty czasopism i innych wydawnictw (w tym on-line).
  8. Prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
  9. Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych.
  10. Udzielanie informacji interesantom i gościom, kierowanie ich do właściwych k/o.
  11. Obsługa urządzeń biurowych.
  12. Realizacja innych zadań związanych z obsługą sekretariatu.

OFERUJEMY:

  1. Stabilną pracę.
  2. Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenie w szkoleniach.
  3. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
  4. Przyjazną atmosferę pracy.
  5. Bonusy z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności, np. referencje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres: Teatr Polski we Wrocławiu – kadry, ul. G. Zapolskiej 3, 50-032 Wrocław lub drogą mailową:  sekretariat@teatrpolski.wroc.pl z dopiskiem „Pracownik ds. obsługi sekretariatu”. Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz.U. 2019 poz. 1791).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.