Click to listen highlighted text!

Aleksandra Chapko-Klimczak

Absolwentka Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, 2018

W Teatrze Polskim we Wrocławiu od 1.09.2020

Role w Teatrze Polskim we Wrocławiu:

Julie, Francuska niespodzianka J. Poireta, reż. C. Morawski, 2018

Zuzanna; Mieszkanka Drohobycza; Clown woltyżerka, Xięgi Schulza J. Szurmieja i W. Jankowiaka na motywach twórczości B. Schulza, reż. J. Szurmiej, 2018

Basia; Panna Stonka, Błękitny Pies na podstawie Opowieści o Błękitnym Psie, czyli o rzeczach trudnych dla dzieci B. Majchrzak, reż. A. Skowrońska, 2020

Katarzyna Iwanowna, Bracia Karamazow wg F. Dostojewskiego, reż. S. Melski, 2018 [od 3.10.2020]

Julja, Ożenić się nie mogę A. Fredry, reż. G. Kempinsky, 2019 [od 16.10.2020]

Marusia Jewtuszenko – kochanka Mendla; Girlsa w kabarecie; Kobieta – Symbol Rewolucji (Śmierć), Zmierzch – świtem… na motywach twórczości I. Babla, reż. J. Szurmiej, 2021

Bianka, Białe małżeństwo T. Różewicza, reż. M. Łyko, 2021

Aniela, Śluby panieńskie work in progress P. Babickiej vs. A. Fredry, reż. M. Wiktor, 2021

Candy Starr, Lot nad kukułczym gniazdem D. Wassermana na podstawie powieści K. Keseya, reż. C. Iber, 2021

Dziewczyna, Czas na mnie wg T. Różewicza, reż. J. Szurmiej, 2021

Młoda aktorka, PANI Ka PATRZY NA MORZE wg Komedianta T. Bernharda, reż. P. Miśkiewicz, 2022

Jedna z orszaku królewskiego; Jedna z orszaku Elfów, Sen nocy letniej W. Shakespeare’a, reż. M. Piekorz, 2022

Strażniczka; Jedna z Grupy chłopskiej, Szewcy S.I. Witkiewicza, reż. S. Melski, 2022

Brooke Ashton/Vicki, Czego nie widać M. Frayna, reż. M. Sławiński, 2023

Rola dyplomowa:

Pani Evans, dochodząca pomoc domowa, Diabeł, który… na motywach dramatu J. Osborne’a, reż. M. Grzegorzek, PWSFTviT w Łodzi, 2016

W latach 2016-2020 aktorka Teatru Bagatela im. T. Boya-Żeleńskiego w Krakowie, gdzie m.in. wystąpiła jako:

Druzylla, Cesarz Kaligula I. Villqista, reż. I. Villqist, 2017

Jola, Boeing, Boeing – odlotowe narzeczone M. Camolettiego, reż. P. Pitera, 2011 [od sezonu 2017/2018]

Vicki Smith, Mayday 2 R. Cooneya, reż. M. Sławiński, 2005 [od 02.2018]

Brenda Dixon, Ryzykowna forsa M. Cooneya, reż. P. Pitera, 2018

Rosaura, Życie jest snem P. Calderóna de la Barki, reż. G. Varnas, 2019

Role w innych teatrach:

Judy Westerby, Ślubu nie będzie R. Cooneya i J. Chapmana, reż. P. Pitera, Teatr Nowy im. K. Dejmka w Łodzi, 2018

Postać, Wyniosła, reż. B. Klimczak, Wrocławski Teatr Tańca, 2017 [od 8.11.2020]

Role filmowe:

Nożyczki, reż. I. Swiłło, 2014 [krótkometrażowa etiuda fabularna]

Secession, reż. Y. Sun, 2015 [krótkometrażowa etiuda fabularna]

Sójka, reż. A. Rosset, 2015 [krótkometrażowa etiuda fabularna]

Zbliżenie, reż. P. Siedlik, 2016 [pełnometrażowa etiuda fabularna]

Check-in, reż. P. Matysiak, 2016 [krótkometrażowa etiuda fabularna]

Na dobre i na złe, 2017 [serial TV]

Soyer, reż. Ł. Barczyk, 2017

Miasto skarbów, 2017 [serial TV]

Druga szansa. Piąty sezon, 2018 [serial TV]

M jak miłość, 2019-2020 [serial TV]

Back
x

Szanowni Państwo,

W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2021r. od 15 grudnia 2021 r. będę obowiązywały nowe limity osób. Limit obłożenia przez osoby niezaszczepione (zwiększenie limitu możliwe tylko dla osób zaszczepionych i zweryfikowanych za pomocą certyfikatu COVID-19) w teatrach został zmniejszony z 50% do 30%. W związku z powyższym prosimy wszystkie osoby posiadające certyfikat, o dobrowolne okazanie go przy wejściu na widownie.

Widzowie, którzy kupili bilety dla osób zaszczepionych, zadeklarowali posiadanie certyfikatu Covid, od 15 grudnia poddadzą się możliwości sprawdzenia certyfikatu. Okazanie certyfikatu jest dobrowolne ale niezbędne do wzięcia udziału w wydarzeniu. Certyfikaty weryfikowane są za pomocą aplikacji Ministerstwa Zdrowia „Skaner Certyfikatów Covid”, w związku z czym dane nie są zapisywane i przechowywane w urządzeniu skanującym, a Teatr nie utrwala i nie przechowuje ich w jakikolwiek inny sposób. Możliwość sprawdzenia Certyfikatu jest jedyną opcją weryfikacji zachowania obowiązujących proporcji przy obowiązujących limitach.

Akceptuję i przechodzę dalej

Click to listen highlighted text!