Click to listen highlighted text!

Krzysztof Brzazgoń

Absolwent Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu, 2012

W Teatrze Polskim we Wrocławiu od 2.04.2019

Role w Teatrze Polskim we Wrocławiu:

Dymitr Karamazow, Bracia Karamazow wg F. Dostojewskiego, reż. S. Melski, 2018 [od 9.11.2018]

C.K. Dexter Haven, Filadelfijska opowieść Ph. Barry’ego, reż. S. Melski, 2019

Gustaw, Leśni. Apokryf A. Wolny-Hamkało na podstawie partyzanckich opowiadań T. Różewicza, reż. M. Streker, 2019

Monia Artylerzysta; Jeden z Chóru ślepców, Zmierzch – świtem… na motywach twórczości I. Babla, reż. J. Szurmiej, 2021

Mordicus, Kaligula A. Camusa, reż. R. Czechowski, 2021

Wódz Bromden, Lot nad kukułczym gniazdem D. Wassermana na podstawie powieści K. Keseya, reż. C. Iber, 2021

John Smith, Mayday R. Cooneya, reż. W. Pokora, 1992 [od 23.10.2021]

Postać, Listy… i wszystkie lądy i wszystkie morza świata na podstawie wierszy i listów J. Różewicza z książki T. Różewicza Nasz starszy brat, reż. B. Klimczak, 2021

Sprzątacz, Czas na mnie wg T. Różewicza, reż. J. Szurmiej, 2021

Role dyplomowe:

Gospodarz, Wesele S. Wyspiańskiego, reż. K. Raduszyńska, PWST we Wrocławiu, 2010

Postać, Straż porządkowa – kompromis z teatrem wg T. Różewicza, reż. U. Kijak, PWST we Wrocławiu, 2011

Mężczyzna 1; George Gibbs, Nasze miasto T. Wildera, reż. J. Jabrzyk, PWST we Wrocławiu, 2011

W latach 2013-2015 aktor Teatru Dramatycznego m.st. Warszawy, gdzie wystąpił jako:

Beniamin, Absolwent T. Johnsona na podstawie powieści Ch. Webba oraz scenariusza filmowego C. Willinghama i B. Henry’ego, reż. J. Krofta, 2013

Pracownik Biura, Nosorożec E. Ionesco, reż. A. Tyszkiewicz, 2013

Bandzioch, Noc żywych Żydów wg I. Ostachowicza, reż. A. Popławska i M. Kalita, 2014

Strażnik II, Król Edyp Sofoklesa, reż. J. Krofta, 2014

Peter Forch, Rosyjski kontrakt na podstawie opowiadania A. Płatonowa Epifańskie śluzy, reż. K. Rekowski, 2014 [również realizacja TV]

Inne:

II reżyser krótkometrażowego filmu fabularnego Rano, reż. A. Radoliński, 2013

Role w innych teatrach:

Albert Goldberg, Inny chłopiec wg W. Russella, reż. P. Palcat, Teatr im. H. Modrzejewskiej w Legnicy, 2012

Jazon, Medea na Manhattanie D. Loher, reż. E. Bednarska, Towarzystwo im. E. Stein we Wrocławiu, 2012

Stażysta, Simy na stażu P. Sawickiej, reż. zespołowa, Teatr Ósmego Dnia w Poznaniu w ramach konkursu „Off: Premiery/Prezentacje”, 2015

Ojciec Julii; Narodowiec, Pożegnanie z Bogiem K.J. Przybosia na podstawie monodramu J. Sweeney Letting Go of God, reż. K.J. Przyboś, Everest Production, spektakl przygotowany w ramach konkursu offowego XXXVII Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, 2016

Ubek 1, Inka R. Jasińskiej, reż. R. Jasińska, Teatr Arka we Wrocławiu, 2016

Staszek, Bajka o przyjaźni M. Zarębskiej, reż. E. Ciszewska, ATM Mała Scena na Bielanach we Wrocławiu, 2017

Żołnierz, Jądro ciemności R. Jasińskiej i J. Makus inspirowane dziełem J. Conrada, reż. R. Jasińska, Teatr Arka we Wrocławiu, 2017

Witkacy 2, Witkacy – Przymus świadomego istnienia A. Obłąkowskiej, reż. A. Obłąkowska, Teatr Arka we Wrocławiu, 2017

Julek, Zaczytana kraina M. Zarębskiej, reż. K. Baraniecka, ATM Mała Scena na Bielanach we Wrocławiu, 2017

Kaprys, Dzień spełnionych marzeń M. Zarębskiej, reż. E. Ciszewska, ATM Mała Scena na Bielanach we Wrocławiu, 2018

Role filmowe:

Pierwsza miłość, 2004-2019 [serial TV]

Nie opuszczaj mnie, reż. E. Stankiewicz, 2009

Sztorm, reż. P. Brożek, 2012 [krótkometrażowa etiuda fabularna]

Ojciec Mateusz, 2013 [serial TV]

Lin, reż. B. Kulon, 2013 [krótkometrażowy film fabularny]

Lekarze, 2013 [serial TV]

Kruk, reż. A. Galdamez, 2013 [krótkometrażowa etiuda fabularna]

Arbiter uwagi, reż. J. Polakowski, 2014

O mnie się nie martw, 2017 [serial TV]

Lato, reż. A. Mazoń, 2018 [krótkometrażowy film fabularny]

Ślad, 2019 [serial TV]

Supernova, reż. B. Kruhlik, 2019

Powrót
x

Szanowni Państwo,

W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2021r. od 15 grudnia 2021 r. będę obowiązywały nowe limity osób. Limit obłożenia przez osoby niezaszczepione (zwiększenie limitu możliwe tylko dla osób zaszczepionych i zweryfikowanych za pomocą certyfikatu COVID-19) w teatrach został zmniejszony z 50% do 30%. W związku z powyższym prosimy wszystkie osoby posiadające certyfikat, o dobrowolne okazanie go przy wejściu na widownie.

Widzowie, którzy kupili bilety dla osób zaszczepionych, zadeklarowali posiadanie certyfikatu Covid, od 15 grudnia poddadzą się możliwości sprawdzenia certyfikatu. Okazanie certyfikatu jest dobrowolne ale niezbędne do wzięcia udziału w wydarzeniu. Certyfikaty weryfikowane są za pomocą aplikacji Ministerstwa Zdrowia „Skaner Certyfikatów Covid”, w związku z czym dane nie są zapisywane i przechowywane w urządzeniu skanującym, a Teatr nie utrwala i nie przechowuje ich w jakikolwiek inny sposób. Możliwość sprawdzenia Certyfikatu jest jedyną opcją weryfikacji zachowania obowiązujących proporcji przy obowiązujących limitach.

Akceptuję i przechodzę dalej

Click to listen highlighted text!