Click to listen highlighted text!

Paulina Chapko

Absolwentka Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu, 2008

W Teatrze Polskim we Wrocławiu od 1.01.2008

Pedagog w AST we Wrocławiu

Role w Teatrze Polskim we Wrocławiu:

Druga ProstytutkaDruga CórkaPierwsza Wiejska Dziewczynka, Don Juan wraca z wojny Ö. von Horvátha, reż. G. Roll, 2007

DorotaZaśnij teraz w ogniu P. Wojcieszka, reż. P. Wojcieszek, 2007

Anna Dąbrowska, Wszystkim Zygmuntom między oczy!!! wg powieści Czwarte niebo M. Sieniewicza, reż. M. Fiedor, 2006 [od 13.02.2009]

Anka KurowskaZiemia obiecana W. Reymonta, reż. J. Klata, 2009

DziwkaSzajba M. Sikorskiej-Miszczuk, reż. J. Klata, 2009 [od 18.12.2009]

DaszaMaria Szatow, Biesy wg F. Dostojewskiego, reż. K. Garbaczewski, 2010

BognaKazimierz i Karolina Ö. von Horvátha, reż. J. Klata, 2010

MatkaCórkaUtwór o Matce i Ojczyźnie B. Keff, reż. J. Klata, 2011 (Grand Prix i Statuetka Wojciecha – nagroda dla całego zespołu aktorskiego przedstawienia za kreację zbiorową, LI Kaliskie Spotkania Teatralne, 2011; Grand Prix, XI Festiwal Dramaturgii Współczesnej „Rzeczywistość przedstawiona” w Zabrzu, 2011; nagroda dla najlepszego zespołu aktorskiego, IV Międzynarodowy Festiwal Teatralny Boska Komedia w Krakowie, 2011)

PostaćCzy pan to będzie czytał na stałe? M. Sadochy i M. Kmiecika, reż. M. Kmiecik, 2012

LaviniaTitus Andronicus na podstawie W. Shakespeare’a i H. Müllera, reż. J. Klata, Staatsschauspiel w Dreźnie w koprodukcji z Teatrem Polskim we Wrocławiu, 2012

AnielaChory z urojenia (słowami: Molière’a, Achmatowej, Audena, Strindberga, Eliota, Rilkego, Dickinson, Frosta, Księgi Hioba), reż. J. Wiśniewski, 2017

Pokojówka AnnaBiedermann i podpalacze M. Frischa, reż. S.J. Fischer, 2017

Mary Smith, Mayday R. Cooneya, reż. W. Pokora, 1992 [od 13.10.2017]

Lady AnnaRyszard III W. Shakespeare’a, reż. A. Sroka, 2017

Nora Helmer, Acid Snow [Będzie jeszcze zimniej] R. Almego na podstawie sztuki H. Ibsena Dom lalki (Nora), reż. R. Alme, 2018

Elizabeth (Liz) Imbrie, Filadelfijska opowieść Ph. Barry’ego, reż. S. Melski, 2019

Siostra Ratched, Lot nad kukułczym gniazdem D. Wassermana na podstawie powieści K. Keseya, reż. C. Iber, 2021

Role dyplomowe:

JanaZwyczajne szaleństwa P. Zelenki, reż. E. Czaplińska-Mrozek, PWST we Wrocławiu, 2007 (wyróżnienie, XXIII Festiwal Szkół Teatralnych w Łodzi, 2008)

MatkaPołamany ludzik inspirowany Kuracją J. Głębskiego, reż. B. Klimczak, PWST we Wrocławiu, 2008

Role w innych teatrach:

Maja OchołowskaOpętani wg W. Gombrowicza, reż. K. Garbaczewski, Teatr Dramatyczny im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu, 2008

BertaSonata Belzebuba S.I. Witkiewicza, reż. K. Jasiński, Krakowski Teatr Scena STU, 2009

OfeliaHamlet W. Shakespeare’a, reż. A. Hübner-Ochodlo, Teatr im. A. Mickiewicza w Częstochowie, 2014 [od 19.11.2015]

PostaćWyniosła, reż. B. Klimczak, Wrocławski Teatr Tańca, 2017

Role filmowe:

Plebania, 2006 [serial TV]

Biuro kryminalne, 2007 [serial TV]

Lekcje pana Kuki, reż. D. Gajewski, 2007

Agentki, 2008 [serial TV]

Czas honoru, 2008–2010 [serial TV]

Teraz albo nigdy!, 2008 [serial TV]

Polska nowela filmowa, reż. D. Lamparska, 2009 [krótkometrażowy film fabularny]

Czas honoru, 2010 [serial TV]

Licencja na wychowanie, 2010 [serial TV]

Ludzie Chudego, 2010–2011 [serial TV]

Trzy minuty. 21:37, reż. M. Ślesicki, 2010

Hotel 52, 2011 [serial TV]

Sala samobójców, reż. J. Komasa, 2011

Głęboka woda, 2011 [serial TV]

Galeria, 2011-2012 [serial TV]

Offline, reż. J.P. Matuszyński, 2012 [film TV z cyklu 30 minut]

Ojciec Mateusz, 2012-2014 [serial TV]

Oszukane, reż. M. Solarz, 2013

11 minut, reż. J. Skolimowski, 2015

Dziewczyny ze Lwowa, 2015-2017 [serial TV]

Druga szansa. Drugi sezon, 2016 [serial TV]

Przyjaciółki, 2016-2017 [serial TV]

Wściekłość, reż. M. Węgrzyn, 2017

Ultraviolet, 2017-2019 [serial TV]

Miasto skarbów, 2017 [serial TV]

Lekarze na start, 2017 [serial TV]

Powrót
x

Szanowni Państwo,

W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2021r. od 15 grudnia 2021 r. będę obowiązywały nowe limity osób. Limit obłożenia przez osoby niezaszczepione (zwiększenie limitu możliwe tylko dla osób zaszczepionych i zweryfikowanych za pomocą certyfikatu COVID-19) w teatrach został zmniejszony z 50% do 30%. W związku z powyższym prosimy wszystkie osoby posiadające certyfikat, o dobrowolne okazanie go przy wejściu na widownie.

Widzowie, którzy kupili bilety dla osób zaszczepionych, zadeklarowali posiadanie certyfikatu Covid, od 15 grudnia poddadzą się możliwości sprawdzenia certyfikatu. Okazanie certyfikatu jest dobrowolne ale niezbędne do wzięcia udziału w wydarzeniu. Certyfikaty weryfikowane są za pomocą aplikacji Ministerstwa Zdrowia „Skaner Certyfikatów Covid”, w związku z czym dane nie są zapisywane i przechowywane w urządzeniu skanującym, a Teatr nie utrwala i nie przechowuje ich w jakikolwiek inny sposób. Możliwość sprawdzenia Certyfikatu jest jedyną opcją weryfikacji zachowania obowiązujących proporcji przy obowiązujących limitach.

Akceptuję i przechodzę dalej

Click to listen highlighted text!